Deze website maakt gebruik van analytische cookies

Motor-Z gebruikt cookies om inzicht te krijgen in de bezoekersaantallen en de pagina's te verbeteren. Door gebruik te maken van deze website, stem je in met de cookies.

Sluiten

Motor-Z luistert naar iedereen.

Klachten procedure Motor-Z

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over Motor-Z. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door Motor-Z of een begeleider van Motor-Z. Het kan ook zijn dat je het niet eens bent met de werkwijze bij Motor-Z, of anderszins niet tevreden bent.

Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken. Je bent altijd vrij om te kiezen welke mogelijkheid jij daarvoor gebruikt.

  • Bespreek de klacht met de begeleider op een rustig tijdstip.
  • Maak met Seth of met een van de begeleiders een afspraak om over de klacht te praten. Neem eventueel jouw ouders of vertegenwoordiger mee.
  • Ga een gesprek aan met de vertrouwenspersoon van Motor-Z. dit is Helen Navest (06-45552198)
  • Als Motor-Z zijn wij aangesloten bij de Zorg Coöperatie Brabant, wij maken als zodanig ook gebruik van het aanbod van de ZCB bij klachten, dan kunnen wij gebruik maken van de Geschillen commissie.

 Het blijft bij een klacht van belang zo spoedig mogelijk te reageren en deze kenbaar te maken. Vanuit Motor-Z vinden wij het belangrijk dat iedere deelnemer gehoord wordt en kan vertellen wat er niet goed gaat.

Copyright ©Motor-Z - Website door Casper van Rongen UX/UI-Design