Deze website maakt gebruik van analytische cookies

Motor-Z gebruikt cookies om inzicht te krijgen in de bezoekersaantallen en de pagina's te verbeteren. Door gebruik te maken van deze website, stem je in met de cookies.

Sluiten

Motor-Z luistert naar iedereen.

Klachten procedure Motor-Z

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over Motor-Z. Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door Motor-Z of een begeleider van Motor-Z. Het kan ook zijn dat je het niet eens bent met de werkwijze bij Motor-Z, of anderszins niet tevreden bent.

Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken. Je bent altijd vrij om te kiezen welke mogelijkheid jij daarvoor gebruikt.

  • Bespreek de klacht met de begeleider op een rustig tijdstip.
  • Maak met Seth of met een van de begeleiders een afspraak om over de klacht te praten. Neem eventueel jouw ouders of vertegenwoordiger mee.
  • Ga een gesprek aan met de onafhankelijke vertrouwenspersoon van Motor-Z. Dit is Helen Navest (06-45552198)

 Het blijft bij een klacht van belang zo spoedig mogelijk te reageren en deze kenbaar te maken. Vanuit Motor-Z vinden wij het belangrijk dat iedere deelnemer gehoord wordt en kan vertellen wat er niet goed gaat.

Copyright ©Motor-Z - Website door Casper van Rongen UX/UI-Design